سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فاصله ها

نویسنده : مهدی یاحق در : 89/4/6 2:51 عصر


سلام دوستان من


امیدوارم حال همگی شما خوب باشد و روز های خوبی را  پیش رو داشته باشید


امروز با ترانه ای به نام فاصله ها آمدم ، تا هم سری به شما بزنم و هم بگویم هستم ، اما با فاصله ای بسیار


دور از همه ام اما کنار همه ام




فاصله ها



ترانه سرا : مهدی یاحق



داری از دستای من دور میشی     واسه رفتن میگی مجبور میشی


 تو که اشک های منو می دیدی          چرا حرف های منو نشنیدی


***


نمیخوام دورشم از دستای تو           به پای فاصله ها پیش نرو


بذار دستاتو تو دستام  بگیرم           نمیخوام دور بشم تا بمیرم


***


گفته بودم که همیشه تنهام           تو نباشی خالین این دستام


گفته بودم دارم از یاد میرم             بیا پیشم من دارم می میرم


***


کلی دلگیرم از این فاصله ها         جاتو دادی تو دلم به غصه ها


تو که گفتی مهربونی واسه من           به دلم با دوریات زخم نزن





پیروز باشد