سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ردّ پا

نویسنده : مهدی یاحق در : 89/5/17 11:45 صبح

سلام

همه جا رو گشتم اما پیدات نکردم ...

سایهتو دیدم اما دستام ازت دور بود...

بهت نرسیدم،وقتی هم که رسیدم دیر بود...

سخت شد واسم که نیام دنبالت اما مجبور بودم...

آخرشم نرسیدم...



ردّ پا


ترانه سرا : مهدی یاحق


 جایی نمونده که نرفته باشم
      
جایی نمونده که نگشته باشم



 دردای من نداره جز تو چاره 
    
تو رو هنوز پیدا نکردم آخه


  جات خالیه تو این همه بی کسی
 
 کی میایو به داده من میرسی



   دارم می گردم تا که پیدات کنم
    
  توی دلم به جای غم جات کنم



     نه ردّ پایی دارم از دله تو  
   
   نه یه نشونی که بیام پیش تو



گم شده ی من توُ کجای دنیاست 

  وجود من خسته و تنها اینجاست



  نا نداره پاهای خسته ی من
   
با دوریات تیشه به قلبم نزن



  من که همیشه دنبالت می گردم 
 
بذار یه بار دست توی دستات بدم




موفق باشید


MYS