سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزای عاشقی

نویسنده : مهدی یاحق در : 88/7/5 10:22 صبح


سلام دوستان عزیز من.
شبو روزتون بخیر و خوشی.


اولا با هم بودیم  ، دلامون دریایی بود
تنها مال هم بودیم ،  بینمون عاشقی بود

اون میگفت فقط میخوام ، که برای هم باشیم
من می گفتم که بیا ، همزبون هم باشیم

روزا خیلی خوب گذشت ، شبامون رویایی بود
ما دو تا کناره هم ، دلامون چه حالی بود

لحظه های بی نظیر ، خاطره های قشنگ
ساعت و دقیقه ها ، می گذشتند بی درنگ

آخ چه خوب بود اون روزا ، نمیشد بشیم جدا
منو اون با دستامون ، ساخته بودیم اون روزا

عشق اون به سر رسید ، جا زد از این دل من
همه جای من همش ، از دلش جا می زدن

شب و روز کار دلم ، گریه بود و آه سرد
هیچ کسی نمیدونست ، میمیرم از غم و درد

تنها بودم با خودم ، ماله من نبود دلم
گفته بودم نمی شه ، بی تو باشم مریمم

حالا من یه عاشق ، غمزده تو این روزام
کاش میشد که بشنوه ، اون دوباره این صدام

نمیدونم که کجاست ، اون دلش پیش کیاست
کاش میشد یادش نره ، دلکم پیش غماست


ترانه : مهدی یاحق

موفق باشید.